۱۳۹۰ دی ۲۶, دوشنبه

جیسون مراز، این بار با آهنگ تسلیم نخواهم شد

جیسون مراز با آهنگ بسیار زیبا و دل نشین "تسلیم نخواهم شد" دوباره به تاپ تن این هفته بیلبورد برگشت. این آهنگ رو بهتون توصیه میکنم حتما گوش کنید. اولین هفته ای که آهنگ رلیز شد یعنی همین هفته رتبه ۸ جدول بیلبوردو گرفت. به نظر من بالاتر هم میاد چون هنوز تو رادیو آنچنان پخش نشده. 
تنها باری که جیسون مراز توی ۱۰ آهنگ بالای جدول بوده بر میگرده به سال ۲۰۰۸ که آهنگ "من مال تو هستم " این خواننده رتبه ۶ رو کسب کرد. 
جیسون مراز خواننده و ترانه سرا، برنده جایزه گرمی در مکانیکز ول ویرجینیا، امریکا به دنیا امد. او اولین البوم خود را با نام Waiting for My Rocket to Come منتشر کرد. و تحت تاثیر سبک‌های رگی پاپ راک جاز بوسا نوا موسیقی محلی و هیپ هاپ بوده است. این خواننده با البوم می‌خوانیم و می‌رقصیم و می‌دزدیم، در سال ۲۰۰۸ در لیست شماره ۳ پرفروش‌های بیلبورد ۲۰۰ جهان قرار گرفت. توماس با انتشار آلبوم دوم خود به نام Mr. A-Z موفقیت بزرگ تجاری بسیاری را به دست اورد. این آلبوم در شماره پنج در بیلبورد ۲۰۰ به اوج خود رسید، و فروش بیش از ۱۰۰٫۰۰۰ نسخه در ایالات متحده را بدست اورد.
تو جدول این هفته تغییر  دیگه ای  نداشتیم بجز اینکه آهنگ we found  love  ریحانا دوباره به رده اول برگشت و  LMFAO  دوباره برگشتن دوم.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر