۱۳۹۰ آذر ۲۸, دوشنبه

سه خواننده که حتما باید بشناسیدشون

تیلور سوئیفت

نیویورک تایمز در وصف سویفت نوشته‌است که او یکی از بهترین ترانه‌سراهای پاپ و در درجه نخست کانتری است، فردی عملگرا که بیشترین تماس با زندگی درونیش را نسبت به بزرگسالیش دارد. بر طبق نظر نیلسن سوند اسکن∗، سویفت بزرگترین هنرمند موسیقی از نظر فروش در سال ۲۰۰۸ در آمریکا بوده و فروش آلبوم‌های او بیش از ۴ میلیون نسخه بوده‌است. آلبوم‌های بی باک∗و تیلور سویفت درپایان سال ۲۰۰۸ شماره ۳ و ۶ فروش را به ترتیب با ۲٫۱ و ۱٫۵ میلیون عدد آلبوم بدست آوردند. «نیلسن سوند اسکن» از مجموع فروش آلبومهاش عنوان بهترین فروش یک موزیسین را به او داد. آلبوم بی باک از آوریل ۲۰۰۴ به‌مدت ۱۱ هفته پیاپی، شماره ۱ بیلبورد ۲۰۰ بود. از سال ۲۰۰۰ تاکنون هیچ آلبوم دیگری این رکورد را به‌دست نیاورده‌است.

ریحانا

او دختری معمولی بود که دوران راهنمایی اش را در مدرسه سیصد و ده سالهکامبرمیر در باربادوس گذراند. در سال ۲۰۰۳ با کمک دو نفر از همکلاسی هایش یک نمایش موسیقی سه نفره را اجرا کرد. در سال ۲۰۰۴، او برندهٔ مراسم دوشیزهٔ زیبای کامبرمیر شد و نمایش کوتاهی اجرا کرد. او با اجرای آهنگ قهرمان از ماریا کریبرندهٔ جایزهٔ نمایش استعدادهای مدرسه اش شد و شاید همین امر سبب ورود او به عرصهٔ خوانندگی بود.

در ۲۰۰۳ پس از آنکه با دوستانش نمایش را اجرا کرد، دوستش او را به ایوان راجرز، تهیه کننده موسیقی که برای مسافرت به همراه همسرش به باربادوس آمده بود معرفی کرد. او به کمک راجرز چند آهنگ را بازخوانی و ضبط کرد که به بسیاری از استدیوهای آمریکایی فرستاده شد. این قطعات مورد قبول استدیوی دف جم واقع شد و مدیریت رپر دف جم، جی زی، از او دعوت به همکاری کرد.
ریهانا، بزرگ‌ترین دختر خانواده‌است . پدرش رونالد فنتی، یک شهروندآفریقایی-ایرلندی، و مادرش مانیکا فنتی، اهل کشور گویان در آمریکای جنوبی است.
الهاماتی که از کارهای بیانسه، آلیشیا کیدز، و ماریا کری گرفته در کارهای اولیه اش در موسیقی بسیار آشکار است.

برونو مارس
مارس از سال ۲۰۰۷ خوانندگی خود را به طور رسمی و با خواندن به همراه خوانندگانی چون بی. او. بی در آهنگ «Nothin' on You» و با تراوی مک‌کویدر آهنگ "Billionaire" انجام داد. همچنین مارس در دوباره نویسی آهنگ‌های «Right Round» از فلو رایداو کشا و «Wavin' Flag» از کینان شرکت داشت. پس از آن در اکتبر ۲۰۱۰ اولین آلبوم رسمی خود به نام «Doo-Wops & Hooligans» را روانه بازار کرد که دو آهنگ «Just the Way You Are» و "Grenade" به مقام سوم جدول ۱۰۰ اثر برتر بیلبورد دست پیدا کردند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر